Tjena kexet varför står du där och smular ? :)

hHAHAHA , hej amanda den coolaste B här , ja ni kanske läste isabelles inlägg , jag kan erkänna att vi var nog rätt flummiga , vi har video på det , fast inte när lina ramlar, HHAHAHAAH typ Garvar sönder när jag tänker på det!
Sjukt rlig dag iallafall , idag har jag varit i blää skolan , och sen effter skolan var jag med denise sen var jag med linadenfina.
Sen så träffade vi moa och isabelle och va med dom, jag stannade hos lina och käkade middag, dom gör alltid så godmat så! Jaa, nu har jag väldigt tråkigt iallafall , hoppas på att något roligt ska hända typ, vi har typ gjort 100 inlägg redan på bloggen och hur länge har vi haft den? typ 1 vecka eller något , bästa bloggen fan , haha , vi har bra statestik men jäävligt dåligt med kommentarer det tycker alla vi , så ni som läser och tittar in våran blogg , kan vell kanske slänga in en gullig kommentar så kommer vi se ut så häär ----> :D HAHAHA , absolut , 1 kommentar eller fler kanske , hiih , 1 är bättr en ingenting , näärååh ni är så söta så, men kommentera vore suveränt !
liksom jag säger som harry i lilla jönssonligan..
'' Suveränt sickan'' typ eller något sånnt vet fanume inte ens om det är Harry som säger det , HAHAHA omg , varför börjar jag bara snacka om jönsson ligan helt plöstligt , vad dålig jag är.
Det är typ som om jag och någon snackar och typ bah '' idag har jag tittat på teve och teven var stor , och jag har en skldpadda det är typ samma sak , byter samtalsämne helt plöstligt'' AJA , nu tycker ni säkert jag är dum i huvet , me det kallas humor små barn . Aja vi hörs , puss!
xoxo/ amsipamsi ♥ hah det där lät bögit , nu kör vi seriöst.
'' PEAC OUT'' nej , hejdå / amanda B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0