nyduschad brud här

tjjaa, kkan  börja berätta vad jag gjorde i dag , jo jag och lollo mötte elias på tåget vi drog t jakobsberg & sen gick vi till hallen där vi kollade på gympa tävlingar ganska länge, nicklas kom men sen så drog han t sin träning & då drog vi hem t elias, vi mötte emil också :), vi kollade lite film och myste :), eller ah jag och elias då, haha emil & lollo kolla bara film :) sen drog jag och lollo hem till varsit hus, och så skjusa pappa mig hem till min älskade mamma ♥
grattis till alla pappor också ♥
men så såg min dag ut, i morgon är de fucking skola, orkar inte, vet inte ens nöär jag börjar för vo typ har inte vår första lektion aja helt cepe
nu ska jag fortsätta chatta lite med folket
snabba bilder jag tog innan jag dejta min dusch


puss & godnatt/ lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0