love me love you (L)

Hejjj(;
Har fotat lite idag med min syrrans Rihanna tröja :) Har tänkt att ha den i skolan imrn :) Hihiiiii :) Tänkte lägga upp bilderna här men min kamera vill inte ansluta sig till datorn :( Imrn ska jag till skolan eftersom jag är frisk :) Börjar typ kvart över åttaa, idag när pappa kom hem från jobbet sa jag att jag ville ha ett par hörlurar och han ropade på mig och det var det och båda funkar till min mobil :D Nu måste den bara laddas till imrn ;) Jag måste lyssna på Radion imrn för Eric Saade ( den sötaste ) ska va med då :) Han släpper sitt album om en vecka :D
Har pluggat idag med till mitt Samhällskunskap prov jag har på tisdag ;) Tyckte det inte vr nåt kul på tv:n så jag sätter på typ Mimmi & Mojje .... på Tv4play.se :) Nördar deras fem olika programm ;)
Ska nog gå till pappas dator och lura han lite saker så jag kan ansluta kameran till datorn annars så kommer bilderna imrn :)
Pussssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0