Jag Besma :)

Hej :)
Jag heter Besma Bakhouch och driver denna blogg med massa andra som är amanda B kompisar :) Jag har också en egen blogg som heter http://besmabwilmaa.blogg.se ( drev den med en kompis men jag bloggar bara på den ) Jag kommer skriva här ibland ska försöka varje dag :) Nu ska jag berätta lite om mig :
Som sagt jag heter Besma Mounira Bakhouch och är 13 år fyller 29 Juli :)Jag bor inte i stockholm som dom andra tror jag bor i :P Jagbor i Linköping ( sveriges rykte stad). Min föräldrar är inte från Sverige och är från Tunisien :) Dit reser jag oftast varje år , för att hälsa på släkten :) På fritiden sitter jag vid Datorn och älskar att lyssna på musik :) Min idol är Eric Saade :D :)



xoxo/ Besma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0