Hissar -Dissar!

Tja :)
Tänkte Hissa och Dissa lite ;)

* Att Eric Saade kommer till Norrköping snarto ch Linköping I April :)
* Att Linnea är min sjukt bra vän som går i min klass :)
* Att Sofia O är i final i True Talen :D
* Att André ska kanske komma till Linköping :)




*Att det är långt kvar tills Eric kommer till Linköping :(
*Att min klass är jobbig :(
* Jag hatar falska vänner. Som tror att dom är nåt när dom inte är nåting.
* Att jag inte är Utomlands just nu. För min kusin ska gifta sig snart och jag vill va med :)

xoxo Besmaa



Kolla in hetingen ? :) :D


Kommentarer
Postat av: Sofia L-larsson

När ska ni fixa design och sånnt ?

kram

2011-11-10 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0