hemma från idol nu ;)

Hej :)
Kom hem från Idol för typ en halvtimme sen. Åkte dit vid tjugo över ett , var där vid halv två och dom kom inte förens halv tre. Träffade några kompisar med :) Sen vid kvart över tre så fick ja veta att dom kom där uppe och jag var där nere och väntade men som tur så kom jag långt fram och det tog bara typ 5 min tills man fick autograf med :) Jag tog tre stycken av alla :) :D
Bilder kommer sen:)
Sen tog också Amanda f tror ja bild på publiken och moa med :)Så jag kanske kommer upp på deras Bloggar ;)

Puss :love:
Blir att kolla på Nån film idag tror jag :)
Myser med datorn med :D O chips o de ;)
Men vi hörs senare ;)

//Besma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0