Har glömmt bort helt .

Hejsan oj förlåt för ja glömmt o blogga verkligen  FÖRLÅT men ja har haft fullt upp o glömmt bort o blogga här o har haft fullt upp o blogga o fixa min egna blogg idag .Men i går sov Alva hos mej vi gick upp o gick o möte Alicia Alva åkte hem vi typ 11 , halv 12 o då satt ja o alicia vi datan o sånt där o sen tog vi bilder ja fixa min blogg vi gjorde pomes inte värdens bästa men de åt vi min enda måltid i dag e skit hungrig ska typ gå o ta  youghurt eller nånting a men iafall o sen gick vi till ett disco i bro men de va seriöst boring så vi åkte hem o vi gick på fel tåg haha vi åkte mot bålsta fast vi skulle ta tåget mot vesterhaningene o gå av där ja bor hahah men a iafal nu e vi hemma hos mej o ha varit de i 30 min men a vi ska titta på film o sånt o ja e skit glad att Alicia sover här för de va typ 1 år sens vi sågs sist men a bye vi ses ♥

En bild Alicia tog i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0