godkväll

                                                                         hej
okej, de känns konstigt att bara ploppa in såhär, men amanda frågade om jag ville blogga med alla dom här, och visst det kan jag :)
lite bra fakta om mig
Jag heter Lina Maria Sofia Rågelid, bor lite utanför stockholm med min mamma,pappa,låssas mamma,låssas pappa, 2 låssas syskon & 2 riktiga syskon, :) Ja, mina föreldrar är skilda och jag har väll haft de komlicerat ibland, mycket bråk hemma och sånt , men allt löst nu :), jag har världens bästa kille som är lika gammal som mig då 98a :), jag ploppade ut 1 december, alltså har jag min födelsedag snart :)

frågor om mig?, bara kommentera :)
bröloppet, japp, då var jag blondin :)
lillebror brevid mig, mamma & låssas pappa vid dörren :)

och såhär ser jag ut nu förtiden

puss / Lina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0