duscha,

hej, Lina här. kanske ska berätta om min dag :)
drog i väg klockan halv 9 idag till KS,(karolinska sjuhuset), var där i måndags också, men jag har problem med mina öron, eller jag själv märker ingen smärta, fast jag hör sämre, men ja vi har fått reda på att jag har hål i min trummhinna på höger öra och typ nått i örat är borta ?, och sen i vänster öra har nått trycks in och allting, helt kaoos i mina öron.
men ja, de blir ingen opration, eller jo om typ något år eller kanske, om de börjar värka måste jag opera direkt,
sen ska jag ha årskontroll, altså att jag kommer dit 1 gång om året, och sen ska jag ha öronproppar eller nått vadd i mitt öra när jag duschar,badar och allt när vatten kan komma in i örat. usch va jobbigt. Sen har jag haft så i örat sen jag var liten men jag har inte märkt något ! :o
mmen efter de drog jag och pappa ditt donken, whopwhop, sen åkte vi vidare till OnOff, jag fick en data :)
sen åkte vi till apoteket, köpte sån här vadd och öronproppar, handlade lite på  konsum sen :)
och när jag kom hem la jag mig i sängen och somna :o, vaknade klockan 4 xd, alltså typiskt mig att somna, så nu kommer jag inte kunna sova i natt..
men nu ska jag dejta min kära dusch, :)
sååhääär cool är jag just nu , kopplat in datan t teven så jag duunkar musik ! :)

kysss / lina♥

Kommentarer
Postat av: AmandaBarwich♥

Älskling du är alltid cool / amanda barwich !

2011-11-10 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0