disco eller bara vara ute? :)

hej, lollo är hääär :D, vi typ fixar oss lite, vi ska se om vi ska dra på björkebydiscot men man måste vara utklädd :o, dåligt och the wave är ju idag, inga kanske kommer, men vi tror vi drar dit, men om de är tråkigt är de ju bara att vi drar hem :)
isabelle ska väll dra dit som bloggar här också? :)
aja i skolan kötta min klass alltså 7:1 sönder :), de blev oavgjort med matcherna så ah, men vi kämpa iallfall :)
nu ska jag fortsätta fixxa mig lite hära :)
juust nu, fett seriös jag är på bilden ! :)

puss &kram / Lina

Kommentarer
Postat av: isabelle:)

Hej isabelle här aa ja ska också på björkebydiscot :) <3

2011-11-11 @ 15:50:19
URL: http://beautifuuulgirl.blogg.se/
Postat av: isabelle:)

O man måste typ inte va så skit utkläd för de är ju från sjuan ba o va typ nåt litet typ fjortis eller nånting :)

2011-11-11 @ 15:51:22
URL: http://beautifuuulgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0