amanda här

men hallojsan kojsan , alla som bloggar här är grymma , förutom jossan , för hon har inte bloggat något och kommer inte göra det på hela veckan vet inte ens om hon kommer göra det någon gång i sitt liv aja , så jag tänkte skriva lite om henne så ni har nån arning om vem josefine är ! 

'' Hej jag heter josefine , jag är 13 år , och fyller år på sommaren , jag har 1 syskon som heter viktor , och jag bor i en villa. Jag gillar att shoppa och jag älskar gympa , jag går på gymnastik , så jag kan en hel del , jag kan göra alla slags volter typ , aja nu fick ni iaf veta lite om josefine , det var typ det enda jag kunnde om henne , jag sätter det här inlägget på '' Josefine '' till alla anndra som bloggar här så kommer jossan inte blogga under veckan för hon är uppe i egypten och har det sköönt där lyyyx , det blir tyvär ingen bild på henne , för det orkar jag inte lägga upp , det får hon göra själv isånna fall , ha en bra dag .. Kyss! 

xoxo / amanda som bloggade åt josefine! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0