11/11/11 11.11

Kolla in rubriken.
Idag när jag var i skolan så ropade våran vaktmästare ut i Matsalen coh alla klassrum för v i har telefoner in dit ;) Sen har vi också Plasma tv i alla klassrum så lite lyx har vi och egna kock som gör maten ;) Men åter nu till rubriken så en min innan klockan var 11.11 så ropade han ut till alla då :P Men det är ju faktiskt en speciell dag :) Nästa år är det sista dagen det är så. 12/12/12 12.12 och då fyller min kompis år med Sofia :) :love:
Men det var fullbokad med bröllop idag , så ja nora och sandra ( tjejerna som jag sitter bredvid ) snackade lite om det men sen var vi tvunga att jobba på skit engelska.

Men idag på Sv/Eng så typ sket i lektion i 20 min :D Sa till min lärare att ja skulle till skolsköterskan men ja orkade inte va med på lektion så ja satt ut en stund ;) Sen gick ja o mätte mig o de , väger 62 kg kanske ? och är 170,1 cm :D :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0